..

Monday, May 9, 2011

kini aku muncul semula



hye !hye .. lama gak an aku sepi dari update entry2 baru.sebenarnya banyakceritaaku nak perkatakan but jari-jari aku malas nak tekan keyboard..haha.lagi t if aku tulis something takut ada hatiyg terguris n terasa lagi !huahua =D

yeah !aku dah dapat kje gak akhirnya so aku takda mengalami sindrom kebosanan terlampau sepanjang aku cuti 4bulan nie..but taktahu ah aku tahan ke tak nak kje..hehe hope aku mampu kje sampai tempoh yg dirancang..

hope gak impian aku utk jangka pendek nie tercapai..apa impian aku??sebenarnya takda ah besar mana pun impian tu cuma aku nak benda kecik nie je..dah lama sgt aku tergila gilakan dia n taksabar nak memiliki dia..sabar erk t taklama lagi akuambik kau dalam kurungan erk..hahanak tahu pe benda binatang tu..meh meh tgk ni betul2.. =D


jeng~jeng~jeng
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

(=  teng~teng~teng  =)

ni lah benda yang aku nak sgt



selangkah lagi untuk memiliki kamu =)




No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)