..

Thursday, April 5, 2012

gaduh itu satu hiburan atau kesengsaraan







hye !!




minggu nie aku ngan hery asyik gaduh je.. boleh dikatakan tiap hari ada je isu yang menimbulkan pergaduhan antara kitorang.. xtaw mane silapnya n sapa yg salah dalam setiap pertelingkahan nie.. agaknya if xgaduh satu hari xsyok kot.. kadang2 pelik gak bab isu yg kecik pun leh jadi serius sgt.. xpaham aku ngan dia nie.. cam malam nie bab benda kecik pun dia wt isu tu cam berat sgt.. apa salah aku kat dia pun aku xtaw n xpaham.. agaknya ni mungkin dia x abiz kenal aku ni jenis yg camne kot.. tapi gaduh2 kitorang pun bukan teruk sgt pun cuma gaduh2 manja je.. cam arinie gaduh then stop msg kejap n bile mood masing2 dh ok ktorg msg n calling2 la cm biase.. mungkin gaduh tu boleh membuat kan kita jadi makin syg kat psgn kita kot.. =p yela if relationship ni asyik happy je t xbest lak an..skali skala mesti nk ada gelora melanda an.. but kita la yg kne bijak untuk handle supaya gelora x menjadi tsunami.. haha =D

okeh,,.itu saja untuk hari ini.. sekian, wassalam.. gudnite =)


No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)