..

Thursday, May 17, 2012

pertemuan yang membawa kebahagian =)








12 MEI 2012




hye.. 
now GENAP setahun perkenalan aku dgn hery.. pertemuan antara kami mmg xdirancang n semua dah ditakdirkan ALLAH.. happy giler sambut ulangtahun konon2 =p.. aku harapkan ia akan beganda n kekal selamanya.. sgt suke bile dia bg hadiah yg smp bile2 aku xkn lupakan.. THANKZ B =).. walau pun kita sentiasa dilanda badai tapi kte tetap bersama lagi.. harap akn terus kekal bersama hingga akhir hayat.. aminn.. but sorry coz kite xdapat bg hadiah yg b nak.. insyaallah bezday t kte belikan kek yg b nk tu k coz tme tu mgkin kewangan mengizinkan.. =)





macam xsangka kan coz tanpa dijangka dan diduga pertemuan pertama kali antara kita berdua akhirnya membawa bahagia dan membawa sehingga bertunang n xlama lg hidup bersama berdua.. hehee.. bile ingat kenangan setahun lepas rasa cam lucu pun ada.. haha .. tapi tu lah takdir dan jodoh pertemuan kan ditangan tuhan.. DIA maha kuasa.. 

first time kte jumpa masa bertarikh 12 mei 2011, mse tu masing2 mulakan hari baru sebagai pekerja mydin SELAYANG.. tp time tu aku xbertegu pun cuma pandang2 je.. yg wat ktorg jadi rapat tme tu xigt bpe hari bulan tp yg aku masih igt time tu blk kje n aku mnx tolong hery anta g KTM coz aku nk g lepak umh hawa.. then dari situ leh jadi rapat n makin lama makin intim.. haha ,. but tanpa sedar last2 kteorg couple walaupun sampai ke hari nie xdapat igt ble tarikh keramat relationship tu. =) .. igt lg dlu,.. walaupun aku dah berenti kje mydin but aku still teman n ikut dia training n game.. coz i still support her.. =) ececeeh.. untill now aku akan sentiasa ikut dia walau kemana dia pergi.. **sebenarnye dia yg beria-ria bawak aku k =p ..

semua tue adalah yang terindah dalam kamus hidup kami  =)
jadikanlah cinta sebagai pembakar semangat BUKAN pembakar diri.. k nyte =)








No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)