..

Thursday, March 17, 2011

happybirthday wanie




khas untuk NORAHWANI bt KODRI


arini tanggal 18 MARCH 2011 genaplah umur kau 22 tahun wahai kawan baik !wahh..kau dah dapat dapat angka yang cantik dalam hidup ni =) ..so hope kau matang sebaris ngan usia mu..moga kau panjang umur dan dimurahkan rezeki..kau dah berusia dari aku kawan..**walaupun hanya tua beberapa bulan tp aku stil muda dari kau coz aku blm 22 lagi hehe..aku rindu sgt kat kau !lama gila kot kita dah jumpa..minggu lepas kita samasama ada kat kampung tapi stil belum ada jodoh nak ketemu dan bersua muka..**banyak halangan menyebabkan kita takleh jumpa kan ..hee tapi takpa walaupun jauh dimata kau sentiasa dekat kat hati aku =) =_+ ..pasti kita akan betemu juga walaupun taktahu bila masa nya..tapi yang penting bila kau kawen nanti jangan lupa lak erk nak anta kat kawen kat aku..=P **kau masih ingat lagi kan jalan menuju umah aku !!haha  wah !!tetiba tak sabar nak menanti kau kawen ni haha..ok lastly aku nak wish kat kau moga sentiasa bahagia dalam meniti kehidupan..laluilah dengan ketenangan pada setiap jalan yang kau pilih =) k takecare  ^__^'


.:: bufdaygurL arini ::.




maaf coz hadiah kau masih dalam simpanan aku..coz alamat kau aku masih belum terima lagi..fon celcom aku tetinggal kat kampung that y lah tak sampaisampai alamat kau kat tangan aku..hehe

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)