..

Thursday, March 31, 2011

hasil pertapaan dua hari dikampung

memikirkan sesuatu sejenak b4 membuat keputusan =P



minggu nie aku rasa paling bosan sangat bila balik kampung...coz kakak aku takda so nak kua pn susah..huhu..aku balik kampung hari ahad lepas after kenduri kat selayang..maka bertapalah sianak kecil ini (perasan kecil lagi) dirumah selama dua hari dan hanya bertemankan adik dan parents beliau..haha.. hati aku menjerit-jerit nak kluar tp takda sapa aku nak ajak kluar..dan akhirnya aku dapat juga kluar bila my mama mahu pegi beli brang dapur..yeayy At last kan !! =D sepanjang aku dalam pertapaan tu banayk benda mengarut aku wat..haha..tapi satu benda yang baru nak jinakjinak buat n try gak r buat..coz bila aku tgk org pakai nampak sweet je so aku pn try la gak..but takbapa nak menjadi je..huhu..ni lah hasil aku tu..sangat hudduuuh r0PEkuu =P




muka tanpa secebis makeup


b4 aku masuk tidur sempat lagi try yang mak bagi soh pakai =P







**hope oneday aku bersedia sepenuhnya untuk seperti diatas tu..=)

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)