..

Saturday, March 10, 2012

first entry in 2012




hye uollz :P

setelah sekian abad aku tinggalkan kau now ari nie baru ak muncul n bersihkan pe yg dah beselerak kt cni..huhu
maaf ye sbb ak pergi selama hampir 3 bulan tanpa sebarang berita..eceeceh HAHA..
xde mood sebenarnye nk buka blog..almaklumlah bz dengan perkara2 laen..haha.


now....
sebagai pembuka tirai entry aku ditahun 2012,
ak nk share story n alkisah2 yg happy jer kat semua.. :)
okeh mulakan dengan BISMILLAH n hamparkan senyuman yang menawan :)




CERITA YANG INGIN DISEBARKAN ADALAH ANTARA BERIKUT :




1. SEMESTER LALU SAYA DAPAT DEKAN TAHU :)

 => ni result sem5..agak tekujat gak aku bile check result n mengesahkan aku dean list 4 this semester..xsangke sgt2...THANKZ ALLAH..ak rasa sgt2 bersyukur..semester 5 adalah sem yg paling byk memori pahit n manis yg xdpt aku lupakan..byk dugaan ak lalui n tempuh tp ak terima ganjaran yg sgt gumbira..ak dpt pointer yg sgt ak xjangke.. YEAH !!jgn xcaye uolls coz i got 3.79 :) ..alhamdulliah n syukur sekalilagi..hope this semester dpt lg cmni or myb lebih dr nie ..AMEENN :)




2.  SAYA DAH JADI TUNANGAN EN.HERI :):)

=>yg nie sgt2 happy n bahagia bila our relationship diikat dgn tali petunangan**sebenarnye ayat diikat dengan tali cam xbetul an..yg lebih indah rasanya disarungkan cincin petunangan..BETUL X SAHABAT SEKALIAN??hehe...ok2 now back to tiltle..tanggal 12.2.12 dan kira2 pukul 3petang ak selamat bergelar tunang kepada incik HERI..majlis tu belangsung kat umah ak d sungai besar..ramai sanak saudara, jiran tetangga n xlupa sahabat ak..thankz to all yg sudi spend time utk dtg majlis ni..n xlupa thankz a lot 2 my beloved family..dan xdilupakan ribuan terima kasih pada kawan2 yg xputus2 memberi ucapan tahniah sama ada di fb mahupun dimana2..nampaknye ak dah lost kata2 n idea mengarang dah hilang tetiba..ape2 pun, aku ada sediakan juadah n santapan untuk kalian..hehe


+*doakan jodoh kami berpanjangan hingga ke jinjang pelamin n seharusnya berkekalan hingga akhir hayat..ameenn :)




 cantik x hasil tangan saya?? :)





cincin yg cantik..lg teserlah cantiknya bila saya pakai..haha



<3 saya dan incik heri <3



 SYAFIK, SUHADA n AWE..thankz coz dtg :)


**credit to MOZA ART a.k.a mamat coz picture2 yg shantek :)





3.  SEMESTER 6 DAH BERMULA

=>  napa ak happy ngn sem baru nie??jawapannye sebab semester 6 membawa maksud aku tinggal lagi bape sem je nak tamatkan zaman sebagai penuntut UPSI..xlama je lg beb !! n lg wat happy sgt2 sem nie aku akan dilatih untuk menjadi guru yg sebenar b4 ak melalui PRAKTIKUM nanti..sem nie ak kne wat MICROTEACHING laa..huuaaa..sgt suspennn...n yg lagi2 HAPPY turn aku minggu depan n jatuh pada hari khamis bersamaan dgn 15 MARCH 2012..doakan aku dapat wat yg TERBAEKK ye kawan2...ameenn :)






sekian sahaja entry kali ini...bubye :)

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)