..

Thursday, March 29, 2012

kehidupan seorang insan bernama manusia

hye semua....

lately aku rasakan kehidupan nie amat complicated untuk diri aku.. setiap hari yang aku lalui akan timbul perasaan dan keadaan yang berbeza-beza. sometimes hari yang aku lalui tue sangat indah, sometimes rasa suram, sometimes rasa sedih n sometimes macam2 rasa menjadi 1 pun ada.. sangat xstabil emosi aku lately..i dont know why?// mybe something wrong with me!!.. YA ALLAH,.. please give me a spirit to go through the days will come?? but im still happy n bersyukur sebab masih diberi kesempatan lagi untuk menikmati keindahan dunia.. apa yang jadi kat aku semua nie aku always thinkz +ve.. =)  YES!! IM STRONG PERSON.. =)  pape pun itu semua warna-warni kehidupan.. cam gambar kat bawah nie..






cantik kan tiap warna yang ada..try bayangkan if ada satu warna je kat dunia nie mesti boring kan?? dengan adanya warna yang berbeza n banyak ia menjadikan keindahan yang jelas terpancar..so camtu la ngan kehidupan nie.. hidup kita pun berwarna gak..episod kehidupan menjadi lebih indah dengan kehadiran warna-warna yang pelbagai.. allah akan datangkan sedih, kecewa, marah, gembira, cacian, dikasihi, sihat, sakit dan macam2 lagi kat kita supaya kita tahu erti bersyukur.. betul x?? yang setuju angkat kening..haha. 

kesimpulannya, apa sekali pun yang jadi kat diri kita janganlah sesekali putus asa..jadikan pe yang berlaku sebagai pengalaman dan pengajaran.. =) okeh.. gudnite n sleepwell babe =)


**esok saya akan balik lenggong.. sangat seronok =D

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)