..

Sunday, April 10, 2011

berat badan semakin meningkat

wahh !!giler suka tahu =) aku menjerit bila timbang berat kat jusco tadi n tegok berat aku dah tambah..bukan cikit tahu tapi naik 3 kilo lebih..gila happy coz dah lama kot aku nak tambah berat badan aku n dapatkan BMI yg ideal n now 10 april 2011 aku berjaya mendapatkan berat yg ideal ngan ketinggian aku..aku siap print lagi result aku timbang tu k tapi takboleh nak upload coz lappy ni bluetooth mengalami kesengalan..tapi takpa len kali lah ye aku upload slip result berat aku tu..hehe


jom if korang tak caye meh kira sama-sama BMI tu erk..


weight : 42.6 kg
height : 152.5 cm
BMI : 18.3

amacam dah kira?? =) tapi aku akan terus berusaha ngan gigih lagi untuk dapatkan berat 45kg..hehe..patutlah now aku malas n berat je badan nak wat segala keje..ruparupanya berat aku dah tambah..=)

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)