..

Wednesday, April 6, 2011

suka bila semua ini dah berakhir =)





saat yang aku tunggu telah tiba..haha..hari nie last aku jumpa dengan kau n pasni takperlu lagi aku mengadap muka kau tiaptiap minggu..semua tu hanya akan menyakit luka kat hati aku je..aku sangat gembira bila pertemuaan last ngan kau..tapi walaupun apa yang kau dah buat kat aku,aku akan tetap kenang jasa kau yang dah mengajar aku erti kehidupan sebenar yg mana orang yang tua n dihormati tak sentiasa dan selamanya betul.. =) apa pun TERIMAKASIH atas apa yg kau curahkan kat aku selama beberapa bulan nie..pas nie aku harap aku dah takjumpa kau langsung coz aku taknak pun tengok muka kau tu lagi..=P









**entry nie aku dedicate khas untuk kau yang telah berjaya buat aku sangat benci dengan kau !TAHNIAH n TERIMAKASIH =)

2 comments:

  1. percaya tak kalo org yang kita benci akan jadi org yg kita syg,camtu sebaliknya :)

    ReplyDelete

salji


please give a food to my pets ! tq =)