..

Wednesday, April 13, 2011

kisah semalam

semalam rasa sakit sangat kepala..n tibe2 demam lak agaknya penangan telebih tidur tu yang sampai demam sudah..pagi tu aku share kisah kerinduan aku.elis la mangsa yang dengar cerita2 aku tu..huhu..time aku cerita tu airmata aku taktahu la banyak mana if aku kumpulkan..nak jadi kan cerita insan yang aku rindu tu cam taw2 je aku teringatkan dia..hehe..coz dalam seminggu nie byk kali dia call aku tapi aku tak angkat pun..jiwa meruntuuun bila dengar suara dia so jalan yang terbaik adalah biarkan call tu tanpa diangkat.. =/ tapi malam semalam tengah aku sakit kepala tak hengat tetiba dia call lg n cam biasa lah aku tak angkat pun..tapi demi rasa keperihatinan (sebenarnya aku pun nak tahu pe motif dia call aku)hee..aku msg dia n tanya kenapa call aku??nak tahu pe jawapan dia...dia cakap saja call nak tanya kaba berita n dia dapat call free 4 bezday..aku agak pelik kat citu coz bulan nnie bukan bezday dia pun tapi malas nak pertikaikan..lantak r citu takda kenamengena pun ngan aku..haha..time tu aku tetiba igt kisah lalu..haha berangan lagi ah =) aku cakap kat dia yang aku demam..n tak sangka dia masih caring gila cam dulu gak dan takpernah berubah pun..hehe..dia siap tanya lagi bila aku nak balik kampung n bila cuti sem..(temanya mesti dia nak jumpa aku lah tu)haha..perasan lak aku an..pape pun semalm aku dapat tidur ngan aman walaupun sakit kepala dan dalam keadaan demam..
tq kat dia coz masih igt lagi kat aku =)


No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)