..

Monday, April 11, 2011

rindu nak jumpa kau

hyee !menjelma lagi =)
mata dah ngantuk tapi cam malas je nak lelapkan mata....knpe aku tetiba wat tajuk entry tu erk??aku pun ngah kompius ni pk pe motif !?heehe..tapi bia lah..=P nie minggu last kuliah n mgu depan dah start exam but 1 subject pun aku tak cover lagi..canelah nak dapat 3.++ nie..aishh =/  aku baru je pagi tadi sampai tanjung malim n bila sampai2 je terus bukak portal utk tengok coursework aku..sangat sedih kot tgk markah yg aku dapat..knpe cam tak bebaloi je ngn pe yg aku wat selama sem nie??tapi malaslah nak pk lagi coz wat aku tension je..byk lagi benda lain yg aku patut pk..benda tu dah lepas pun so bek takyah nak pening2 pk an..


ok stop !lupakan semua tu.. =p
malam nie aku rasa sangat2 merindui dia..walaupun aku try utk taknak rindu tapi makin aku try makin kuat kot rindu tu datang,.. =( ejat mana kau sekarang !aku rindu giler nak jumpa kau..

/= rindu sangat2 kt abg =/



**tetiba rasa nak post lagu nie..so layan je lah erk korang2 =)


No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)