..

Sunday, April 3, 2011

berakhirnya misi dikalumpang

fuHHhh !! memang penat n lotehh camping nie..tp bak kata en.wan JANGAN JADIKAN PENAT ITU TOP 3 DALAM DIRI TP JADIKAN IA SEBAGAI SAMPINGAN..huhu..penat2 pun aku rasa enjoy sangat bila dapat join..ehemm !aku now dah sah jd ahli pandu puteri siswi u know =) (org lain dah lama dilantik tapi aku baru je semalam dilantik..tp ada aku kesah)haha !camping kali nie mmg jadi kenangan terindah dalam hidup aku bersama warga upsi..cehh =D ramai yang dlu aku takpernah nak tegur tapi bila kat cnie aku jd cam dah kenal lama n yg dulu aku rasa budak tu poyo tp bila dah chitchat ngan dia baru ku sedar selama nie aku salah mentafsir..so moral of da story dont jugde a bo0k by this cover k murid2 =P..tapi ada gak insan yang aku rasa baik pada hakikat bila bersama mereka selama 3harii tu baru aku tahu perangai yg sebenarnya..tapi biakanlah dorang asalkan happy ngan kehidupan mereka dan semua tu hanya DUNIA sematamata =D..aku nak upload pict2 camping tapi virus M aku melular kat 1badan..hee..so nanti2 lah if aku rajin..semalam aku sampai kat KZ dah petang dlm lebih kurang pukul 4lebih kot..sampai2 rumah aku terus basuh baju n kemas pe yang patut..gila sakit n sengal2 badan aku nie dah laa penuh calarbalar kat kaki..but ku tetap gagahkan untuk kemas brg2 aku..haha**tu menunjukkan aku nie rajin an !=P bila dah jejak kaki kat kolej aku rasa seribu macam masalah muncul dan menerjah aku..eeeeee SERABUTTT SANGAT !!masa kat kalumpang 1 asgmnt pun aku takingat but bila dah kt kolej baru aku sedar yg asgmnt aku bergantang2 lagi yang belum buat..n mulalah aku tension 1badan..hoho.. apapun aku akan try gak kurangkan ketegangan tu n jalan yg terbaik adalah buat n siapkan asgmnt satupersatu an !!=) =) ok sampai kila berjumpa lagi pada entry yg lain k..=) aku mahu siapkan tugasan aku.. =D

No comments:

Post a Comment

salji


please give a food to my pets ! tq =)